منو وب ایده

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

چگونه ترافیک وب سایت خود را بالا ببریم؟
برای بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو ابتدا باید از دید کاربران به وب سایت خود نگاه کنید.

استفاده از وب سایت های تبلیغاتی برای افزایش بازدید

هر نوع تبلیغی نمی تواند مخاطب زیادی را به سوی خود جذب کند. بهترین روش برای افزایش ترافیک وب سایت، مقالات، محصولات و خدمات باورنکردنی هستند.

از نوشتن نترسید

هر چیزی که به ذهن شما خطور می کند، ممکن است برای افرادی جذاب باشد. همچنین جدید بودن مطالب هم می تواند باعث جذب کابران به سایت شما شود.

از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. به راحتی می توانید برند خود را در شبکه های اجتماعی طرح کنید. هر چه قدر شبکه های اجتماعی قوی تری داشته باشید، می توانید وب سایتی بهینه تر داشته باشید. توییتر برای پیوندهای کوتاه و وسوسه انگیز مناسب است. با اینستاگرام و pinterest هم می توانید محصولات خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. 

بازاریابی محتوا

هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا (content marketing) وجود ندارد. به همین دلیل، طول و قالب محتوای خود را تغییر بدهید و از ویدیو و تصاویر جذاب استفاده کنید.

توجه به عنوان

مهمترین بخش یک محتوا، عنوان آن است. را که اولین بخشی از محتوایی است که کاربر آن را مشاهده می کند.

توجه به سئوی داخلی برای افزایش بازدید سایت

فکر کنید SEO از بین رفته است و دیگر نیازی به بهینه سازی سایت خود ندارید. آیا نباید برای تصاویر از alt استفاده کنید؟ آیا نباید از پیوندهای داخلی برای ارتباط با دیگر بخش های سایت استفاده کنید؟

کلمات کلیدی هدف بلندتر

اگر قرار است کاربرانی که به دنبال کلمه گوشی هستند را به سوی سایت خود جذب کنید، بهتر است از کلمات کلیدی بلندتری مانند قیمت گوشی های سامسونگ کار آغاز کنید.

استفاده از لینکداین (linkedin)

لینکداین وب سایتی عالی برای کار پیدا کردن، برندینگ و افزایش ترافیک سایت شما است. با ارسال مطالب خود در لینکداین می توانید از تمام مزیت های این سایت استفاده کنید.

استفاده از لینک های داخلی

هر چه قدر که می توانید کاربر را بیشتر در وب سایت خود نگهدارید. با لینک های داخلی مرتبط و جذاب می توانید بیشتر کاربر را مجاب کنید که بیشتر به وب سایت شما سر بزند.

استفاده از email marketing

بسیاری از کسب و کارها بر جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی محتوا عمل می کنند و به سمت روش های سنتی نمی روند. بازاریابی ایمیل می تواند یک ابزار قدرتمند باشد. حتی یک ایمیل معمولی هم ترافیک سایت شما را بالا ببرد. فقط مراقب باشید مردم را با ایمیل های خود بمباران نکنید چرا که تاثیری عکس بر برند شما خواهد داشت. در ضمن کار خود را با یک ایمیل یادآوری و یا دوستانه آغاز کنید و یک سره به سمت تبلیغات نروید.

وب سایتی ریسپانسیو داشته باشید

دورانی که مرور اینترنت به طور انحصاری بر روی رایانه های رومیزی انجام می شد، تمام شده است. امروزه مردم بیشتر از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به وب استفاده می کنند. از واکنشگرا بودن وب سایت خود مطمئن شوید.

مطمئن شوید که سایت شما سریع است

اگر شما خود را جای یک کاربر معمولی بگذارید 30 ثانیه برای لود سایت صبر می کنید. برای این که بدانید سرعت لود سایت را چه طور کاهش بدهید 

کلیه حقوق محفوظ است. شرکت طراحی سایت وب ایده، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو ، هاست و سرور