منو وب ایده

نصب و راه اندازی ویپ Voip

نصب و راه اندازی ویپ Voip

 

سیستم یا تلفن VoIP چیست؟

تلفن VoIP یا Voice over Internet Protocol، به تماس‌گیرندگان امکان برقراری و دریافت تماس تلفنی از یک خط با چندیدن شماره از طریق اینترنت را می‌دهد.

برخلاف تلفن‌های سنتی که به سیم‌کشی مسی وابسته است، فناوری VoIP تماس‌ها را در بستر همان اتصال پهنای باند اینترنت ارائه شده توسط روتر یا شبکه Wi-Fi منتقل می‌کند و می‌‌توانید از طریق کامپیوتر، تلفن هوشمند یا تبلت خود تماس بگیرید یا به تماس‌های ورودی پاسخ دهید. از آنجا که برای برقراری تماس می‌توانید از هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت دارد استفاده کنید، دیگر نیازی به خرید تجهیزات اضافی نیست.

بیشتر برنامه‌های VoIP شامل تماس داخلی رایگان و طرح‌های مکالمه ماهانه است که هزینه‌ها را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. بعلاوه، معمولاً هزینه نصب وجود ندارد و امکانات پیشرفته در قیمت ماهانه گنجانده شده است و علاوه بر نرخ ثابت که قبلاً پرداخت می‌‌کنید، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. این سیستم‌ها همچنین مقیاس‌پذیر هستند و می‌توانید در هر زمان تعداد خطوط و داخلی‌ها را تغییر دهید و امکانات مورنیاز خود را فعال کنید.

تلفن VoIP همچنین از کنفرانس صوتی ویدئویی، صندوق صوتی مجازی، فکس آنلاین و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند که در تلفن‌های قدیمی این امکانات ارائه نمی‌شود.

تلفن‌های مجازی بر بستر سرویس مبادله شعبه خصوصی (PBX) مبتنی بر ابر را ارائه می‌شوند که به کاربران امکان می‌دهد کل سیستم تلفنی خود را از طریق اتصال آنلاین اجرا کنند و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. با استفاده از تلفن ابری، محدودیت‌های جغرافیایی از بین می‌رود و افراد در هر مکانی که باشند می‌توانند به تلفن ثابت خود دسترسی داشته باشند.

 

شرکت داده گستران وب ایده با همکاری شرکت آسیاتک جهت رفاه حال مشتریان خود این امکان را ایجاد کرده تا مشتریان مجموعه پیامکی این شرکت و حتی تمامی مشتریان هلدینگ وب ایده بتوانند به راحتی از بستر سیستم ویپ voip بر روی خطوط 9000 استفاده و خدمات مورد نظر را به مشتریان خود به بهترین شکل ممکنه ارائه دهند این امر این مهم ایجاد کرده تا مشتریان تنها با دریافت یک خط 8 رقمی از در بستر سیستم اسیاتک 9000 بتوانند هم ارسال پیامک های خدماتی خود را داشته باشند و هم از همان خط تماس های خود را در بستر سیستم ویپ ایجاد کرده و پاسخگو باشگاه مشتریان خود باشند

 

تعرفه و هزینه نصب و راه اندازی ویپ Voip در سال 1401

شما علاوه بر خطی که از مجموعه ما جهت وصل کردن سیستم ویپ voip خود خریداری و دریافت می کنید نیاز به یک سری تجهیزات دارید که در زیر به شرح آن پرداخته ایم

 

شرح کالا / خدمات  تعداد  واحد  مبلغ واحد(تومان)
نصب و راه اندازی اولیه سیستم عامل 1 عدد

780.000

راه اندازی تلفن آنالوگ و فکس توسط دستگاه 1 عدد

520.000

اتصال شبکه تلفن به خطوط شهری 1 عدد

390.000

ایجاد بستر مکالمات تصویری 1 متر

130.000

ایجاد بستر کنفرانس صوتی و تصویری 1 متر

130.000

برنامه ریزی و ایجاد داخلی ها (دستگاه تلفن نرم افزاری و سخت افزاری) 1 عدد 65.000
امکان ارتباط با سایر مراکز تلفنی و انتقال تماسهای رایگان به شعبات دیگر در هر نقطه (تهران ، شهرستان و جهان ) 1

عدد

390.000
تعریف و تنظیم گروه های کاری ( مدیریت ، اداری ، مالی و ... ) 1 عدد

260.000

موزیک انتظار و پیشواز 1 عدد

130.000

گزارش گیری 1 عدد

130.000

دریافت فکس به صورت مستقیم و هوشمند 1 عدد

390.000

تلفن گویای هوشمند با قابلیت تفکیک تماس بر اساس کد ورودی تماس گیرنده IVR(سیستم پاسخگویی منشی دیجیتال) 1 متر 130.000
ضبط تماس ها و مکالمات ورودی و خروجی پیغام گیر و صندوق صوتی داخلیهای کاربران 1 عدد 65.000
برقراری ارتباط از خارج از سازمان تنها با استفاده از اینترنت ( انتقال برروی موبایل)

1

عدد 195.000

 

جهت اطلاع بیشتر با ما در تماس باشید 90001391

کلیه حقوق محفوظ است. شرکت طراحی سایت وب ایده، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، سئو ، هاست و سرور